1/26/2017

ALOITUS

Moikka ja tervetuloa mun uuteen blogiin! Oon jo kauan miettinyt, että haluaisin aloittaa taas bloggaamisen, mutta en oo vaan saanut aikaseks. Nyt kuitenkin vihdoin päätin aloittaa tän bloggaamisen ns. puhtaalta pöydältä. Mulla on siis ollut aikaisemminkin melkein kaksi vuotta blogi, joka oli enimmäkseen hevospainoitteinen. Vuosina 2012-2014 kirjoittelinkin sinne tosi aktiivisesti ja lukijoitakin sinne kertyi aika paljon. Jossain vaiheessa aloin kuitenkin kyllästymään blogin kirjoittamiseen ja alettiin tekemään Youtube -videoita mun parhaan kaverin kanssa. Sekin sitten jäi noin vuosi sitten ja en oo ollut niin paljoa somessa mitä ennen! Tietysti instagramissa ja snapchatissa, mutta bloggaamisen ja vlogaamisen lopetin kokonaan.


Loppuvuodesta 2016 tein kuitenkin ihan uuden Youtube -kanavan, jonne oon nyt tehnyt jonkin verran videoita. Mutta blogin kirjoittaminen oli kuitenkin ennen mulle ihan kunnon harrastus ja saatoin jopa ihan päivittäin kirjoittaa uusia postauksia.

Nyt voisin kuitenkin vähän kertoa itsestäni lyhyesti!
Eli oon Melina, 17 vuotias tyttö Kokkolasta. Oon syntynyt -99, eli täytän tänä vuonna 18v. Mun harrastuksiin kuuluu ratsastus ja sen lisäksi käyn salilla. Ratsastusta oon harrastanut noin yhdeksän vuotta ja oon myös kisannut kouluratsastuksessa. Mun muita intohimoja on sisustaminen, terveelliset elämäntavat, kaikki muukin urheilu ja liikunta, vaatteet ja muoti ja talvisin tykkään myös käydä hiihtämässä. Teen yhteistyötä Fitverstaan kanssa, joka tarjoaa paljon monipuolisia treeniohjelmia, ruokavalioita, ohjelmapaketteja, ohjauksia sekä nettivalmennuksia! Ja Fitverstaan nettisivut löytyy osoittesta fitverstas,com ja instagramista nimellä @fitverstas. Tällä hetkellä mulla onkin menossa Fitverstaan superhyvä ohjelmapaketti nimeltä Body Transformation package.


Oon käynyt peruskoulun jälkeen lukiota 1.vuoden, jonka jälkeen lopetin ja tällä hetkellä pidän välivuotta. Tarkotus ois yhteishaussa hakea johonkin tai sitten jatkan lukiota. Mutta siitä lisää myöhemmin! Luonteeltani oon aika sosiaalinen, puhun paljon ja nauran liikaa. Oon tosi  järjestelmällinen ja tarkka, en tykkää yhtään sotkusta ja oon myös perfektionisti.  


Tää blogi tulee oleen aika lifestyle -painotteinen. Ainakin paljon asukuvia, treenijuttuja yms.! Mun somet löytyy sivupalkista, joten käykää tsekkaan ne! Mulle saa aina laittaa postaus -tai videoaiheita ja muutenkin palautetta! Tervetuloa lukeen mun blogia ♥ 

XOXO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti